De siste årene har vi utviklet et program med flere av
landets største kjøpesenter og landets største apotekkjede hvor hovedfokus har vært: «Selg meg mer, og du gjør meg en tjeneste!»
I korte trekk handler det om å skape «kremmere» ut av butikkmedarbeidere, etablere effektiv salgskultur i hele organisasjonen og til slutt etablere motivasjonstiltak som varer over tid!
Visste du at 7 av 10 kunder under 35 år bruker mobiltelefonen til prissammenligninger i fysiske butikker? Her har vi som butikkansatte en jobb å gjøre! En motivert butikkselger hjelper kunden med å ta valget på produktet som fysisk er i butikken, samt tilbyr kunden det lille ekstra som optimaliserer produktet!
En tankevekker!
I samarbeid med flere oppdragsgivere er det blitt gjennomført spørreundersøkelser som peker i retning av at kunder ønsker mer proaktive selgere enn hva selgerne selv tror.
Dersom butikkselgeren har frykt for å bli oppfattet som pågående, kan dette altså resultere i en redusert serviceopplevelse, i tillegg til lavere salg.
Vårt mål er både å øke salget i din butikk, og skape bedre serviceopplevelser.